-->

5 Ocak 2014 Pazar

AKTARELA İLE ŞİFALI BİTKİLERİN DÜNYASINA MERHABA:)

    İlk blog yazımı yazmakta bu kadar zorlanacağımı hiç düşünmemiştim. İlk merhabalar , yürektekilerin dile dökülmesi herzaman zor bir okadar da unutulmaz olmuştur. Bu ilk blog yazımda benim için unutulmazlar arasına şimdiden girdi bile:) Öyle çok süslü laflar kullanmayacağım:) Öncelikle ben kimim ve blogumun içeriği ne olacak onlardan bahsedeyim.

    BEN KİMİM? :  1984 yılında İstanbul'da doğdum. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Kimya bölümünü okudum.Aynı senelerde de ikinci üniversite olarak sınavsız geçişle Anadolu Üniversitesi İşletme okudum. Evliyim ve tatlı mı tatlı bir de kızım var:)

    BLOG İÇERİĞİ : Yüzyıllardır her derde deva olan bitkiler . Atalarımızdan dedelerimizden ninelerimizden süregelen lokman hekimlik formülleri .
   Günümüzde o kadar çok hastalık türedi ki artık evlerimiz kutu kutu ilaçlarla dolar oldu. Öyle ki bu ilaçlar bir hastalığı düzeltirken başka bir organa hasar verip başka hastalıklara da davetiye çıkarıyorlar. Herşeyin doğalını mumla arar olduk. Halbuki deva doğada işte bu yüzden bitkiler bizim mucize ilaçlarımız, şifacılarımız oldu.Bende elimden geldiğince yıllardır okuduğum kitaplardan eskilerden yenilerden derlediğim öğrendiğim ve uyguladığım kadarıyla sizleri bitkilerin şifalı yolculuğuna çıkarmaya çalışacağım.
   Umarım bu yolculukta sızlere güzel bilgiler verebilir bir derdinize çare olabilirim...
   Tabiki herşeyde olduğu gibi bitkilerinde azı karar çoğu zarardır.Doğallık paha biçilemez bir servet tabiki yararlanacağız ama kararında ve yinede doktorumuza danışarak...
   Şimdiden her okura teşekkür eder sağlıklı günler dilerim...
                                     
                                                                Herkese MERHABA:)))))))))))


3 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun yeni bloğun Nilayım:)) Bize öğrettiğin bitkilerin şifasını herkesle paylaşmak çok iyi bir fikir!

Unknown dedi ki...

ÇOK SAĞOL CANIM BENİM BİRAZ FAYDAM OLABİLİRSE NE MUTLU:)